Friday, September 11, 2009

Soalan : Asli Tak Mani Gajah Jadi Batu Yang Ditawarkan



Ramai peminat blog ini SMS kepada saya bertanyakan betul ke Mani Gajah jadi batu yang ditawarkan saya adalah asli.. he..he..saya tak menyalahkan peminat blog kerana dewasa ini ramai yang telah terkena tipu membeli barangan mani gajah tiruan maupun menipu dengan menjual entah batu apa yang difikirkan serupa dengan mani gajah asli.

Saya mempunyai 2 jenis mani gajah asli jadi batu yang diperolehi daripada hutan Malaysia (Pahang/Kelantan)..ni bukan dari indon tau... satu dalam bentuk seakan kristal dan mempunyai berat 30kg (photo 2 dan 3) dan satu lagi dalam bentuk seketul bewarna putih seakan santan kelapa bergaram (photo 1) dan mempunyai berat 1kg. Sememang amat susah untuk diperolehi tetapi rezeki tidak kemana sekiranya ALLAH swt mempermudahkan kepada hambaNya.

Tatapilah photo ini dan sekiranya masih tidak percaya.... itu adalah jawapan hati anda... cuma ingin saya katakan kepada peminat blog saya...SAYA HANYA MEMAHARKAN BARANGAN YANG ASLI SAHAJA...fikir-fikirlah...tepuk dada tanya matahati sendiri.... Subhanallah..

No comments:

Post a Comment