Wednesday, August 12, 2009

Pokok Gemunggal Jadi Batu


Masih ramai lagi yang tertanya-tanya betul ke permata cincin yang saya katakan gemunggal jadi batu tu asli? Biasa la..kalau tak tengok masakan hendak percaya bulat-bulat kan?

Untuk pengetahuan semua pengunjung blog, saya hanya memaparkan barang-barang yang asli sahaja dan semua barang ini diperolehi secara luar biasa oleh sumber yang tidak dapat dinyatakan oleh saya. Yang pentingnya saya jujur dan ingin memaharkan kepada semua dengan harga yang termampu dibayar disamping mengambilkira harga semasa bagi mengelakkan sahabat lain yang membuat perniagaan ini terganggu. Sebarang mahar yang dinyatakan boleh lagi dirunding tetapi SMS saya dahulu.

Untuk itu ini adalah gambar kedua dahan pokok gemunggal jadi batu untuk perhatian semua. Kalau masih tak percaya lagi SMS untuk berhubung dengan saya dan saya akan bawakan sample pokok gemunggal jadi batu untuk pengesahan.

Subhanallah.


2 comments:

  1. Die...demo buleh mano gak bare2 ginih? hehehe....ganah jgk demo dih

    ReplyDelete
  2. salam bos,ambo dari nilai,ambo nak tanyo teras gemugal jadi batu ada stock dok..ambo ada keluat darah,teras lake,raja kayu,ibor panah petir,penunduk,nibong tggal panah petir,teras bujang galak,kelapa buta.teras keluat,penawar hitam,kemuninh hitam,guni hitam,kayu tas dan buntat penang,,,

    ReplyDelete