Saturday, August 29, 2009

Akhirnya Siap Juga - Bujang Kalak Versi Ibol (Telah ditebus)



Ini adalah stok terbaru bujang kalak yang terdiri daripada 15 biji bersaiz S dan 8 biji bersaiz L. Dicanai secara menegak dan menggunakan kilatan secara neutral. Lihatlah bunga dan tompok yang timbul daripada kreativiti tukang canai ini. Kelihatan seolah-olah sisik ular yang jelas dengan tompok bunga bujang kalak ciptaan ALLAH swt. Pegang pun dah terasa semacam kebas menjalar ke jari dan tangan.

Pembisa no 1 ini untuk dimaharkan dan sekiranya berminat sila SMS bagi tujuan tersebut.

4 comments:

  1. Assalamualaikum buat penatap Blog Khasiat Teras kayu dan Batu, dan sejahtera hendaknya buat Sahabat Tuan Pengasas,

    Dari pemerhatian Saya, Teras Bujang Kalak Ini Cukup Tua dan sememangnya Amat Berbisa..Ia mampu membuat pemakainya merasakan Kebas-Kebas serta mencucuk hingga ke pergelanggan Tangan jika menggemgamnya..Buat Para Penatap..Perhatian..Ini adalah Teras Bujang Kalak yang Asli...Perhatikan Bintik Rona Bisa yang ada berwarna coklat disebabkan campuran warna kuning dan merah...Teras Bujang Kalak ini adalah yang Bermutu Kerana ia memiliki Bau..kebanyakkan Teras Spesis Nibung Tidak Memiliki Bau...Syabas Kepada Tuan Pengasas, kerana Tuan Memiliki Teras Pembisa yang Terbaik dari Kalangan Teras Pembisa dari jenis Nibung,..Teras Bujang Kalak ini Juga saya dapat rasakan ia adalah dari jenis Tunggal...Wassalam...

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam Syeikh Waliqudus;
    Terima kasih diatas penerangan syeikh terhadap bujang kalak ini. Sememangnya terasa teramat kebas apabila memegang permata bujang kalak ini.
    Subhanallah.

    ReplyDelete
  3. asalam.. saya ada batu cincin gabungan kayu nibong dan sulur bertam.. adakah bisa jika terpukul orang.

    ReplyDelete
  4. asalam.. saya ada batu cincin gabungan kayu nibong dan sulur bertam.. adakah bisa jika terpukul orang.

    ReplyDelete