Sunday, August 30, 2009

Fosil Teras Gemunggal/Kelor - Khasiat


X - Telah dijual

Ramai yang bertanyakan saya apakah kelebihan fosil gemunggal/kelo. Mana-mana blog tidak banyak memperkatakan akan fosil teras gemunggal/kelo. Rata-rata hanya menunjukkan permata atau fosil batu teras gemunggal sahaja. Bagi saya untuk berlaku adil sesuatu pokok kayu biasa apabila mencapai proses transformasi kepada batu maka disitulah menunjukkan kekuasaan ALLAH swt dengan menggunakan arahan sebagaimana dalam Al Quran KUN FAYAKUUN untuk manusia sejagat berfikir akan kekuasaanNya dalam mencipta sesuatu makhluk.

Teras gemunggal atau juga disebut kelor ini secara umumnya diketahui oleh semua pakar-pakar barangan mistik ataupun perubatan alternatif oleh kerana teramat bermanfaat khasiatnya terutama sebagai pendinding, pelindung dan penawar daripada syaitan/jin/makhluk halus dan juga binatang berbisa. Bahkan dikatakan boleh menjadi penawar kepada penyakit berkaitan tubuh badan seperti sakit dada, sakit sendi, batuk berdarah dengan merendamnya kedalam segelas air dengan bacaan ayat lazim dan doa kepada ALLAH swt.

Dikenali sebagai amat berkesan untuk mengubati orang yang kemasukan hantu @ histeria, mengubati keracunan serta gigitan binatang berbisa, melindungi dan melemahkan binatang berbisa seperti ular, kala jengking dsb dan juga melindungi sipemakai daripada apa-apa yang berkaitan dengan sihir yang bertujuan untuk menghancurkan si pemakai. Ada juga diantara pembeli fosil teras gemunggal ini berpengelaman kulitnya menjadi kebal. Semuanya ini dengan izin ALLAH swt (Bi izniLLAH) dan kita sebagai makhluk hanyalah berikhtiar dengan khasiatnya dan segala kelebihan itu berserahlah kepada ALLAH swt (hak milik MUTLAK ALLAH swt). Ingat!!

Sila SMS sekiranya berminat untuk memiliki permata teras gemunggal jadi batu dengan tawaran harga istimewa bulan Ramadhan.

Wallahu'alam.

No comments:

Post a Comment