Tuesday, August 4, 2009

Permata Batu Bulu Cenderawasih (Telah dipindah milik)



Subhanallah...Maha Suci ALLAH yang menjadikan makhluk sebaik rupa.

Allahuakbar..Allahuakbar....Allahuakbar

Ini adalah sebaik ciptaan ALLAH swt untuk tatapan kita semua. Batu Bulu Cenderawasih mempunyai bulu cenderawasih asli didalamnya dan bulu ini seakan-akan hidup dan boleh bertambah didalam keadaan tertentu. Bulu itu berwarna kuning keemasan dan sebahagian merah darah terang. Saiz batu permata adalah 3cm panjang X 2cm lebar.

Mempunyai khasiat yang amat besar namun saya tidak akan menyatakannya disini kecuali kepada orang yang betul-betul berminat sahaja. Hanya jauhari mengenal manikam. Namun untuk memilikinya anda mestilah bersyarat:

  • seorang yang beriman dan CUBA untuk taat dan patuh kepada semua suruhan dan larangan ALLAH swt
  • selalu mengelakkan daripada melakukan maksiat yang nyata
  • tidak boleh riak, bongkak dan takabbur

Batu ini ingin dimaharkan dengan harga RM5,888.25 (lihat posting terbaru untuk harga promosi) dan terbuka samada perseorangan di Malaysia, Singapura dan Brunei. Sekiranya ingin berjumpa dengan saya silalah SMS dan hanya orang yang betul-betul berminat sahaja akan dilayan. Lihatlah dengan matahati dan sesungguhnya anda tidak akan menyesal jika memiliki batu ini.

Wallahu'alam.

** Terima kasih Hamba ALLAH, Kajang **

2 comments:

  1. Tuan eidam;
    Apa khasiat dan kelebihan batu bulu cenderawasih ini. Betul ke mengikut pemerhatian saya dalam gambar ke 2 tu saya nampak mcm sorang pompuan disitu..

    Halim
    Kem Terendak

    ReplyDelete
  2. En Halim,
    Alhamdulillah..itulah kebesaran Allah swt. Tentang khasiatnya saya tidak akn membicarakan secara terbuka kecuali kepada pembeli batu ini.
    Harap maaf.

    ReplyDelete