Friday, November 13, 2009

Teras Gemunggal Hutan ~ Perdu/Pangkal Pokok


Gambar ini telah dikirimkan oleh seorang sahabat saya yang telah berpeluang mendapatkan teras gemunggal hutan di Pahang. Beliau baru mendapatkan teras gemunggal hutan ini beberapa hari yang lepas dan sempat pula menghantar MMS kepada saya gambar teras dibahagian perdu/pangkal pokok.

Kelihatan teras yang amat padat dan berwarna kehitaman jelas ditunjukkan didalam gambar yang dihantar beliau. Bagaimanapun saya tidak berkesempatan untuk memiliki sebahagian daripada perolehan teras gemunggal ini disebabkan telah habis diborong oleh seorang pengumpul barangan mistik disana. Mungkin tiada rezeki saya dengan teras ini bagaimanapun stok yang saya miliki masih banyak untuk dikongsi bersama dengan peminat blog.

No comments:

Post a Comment