Wednesday, October 14, 2009

Teras Gemunggal Jadi Batu (Belum canai)


Ramai yang bertanyakan samada saya ada memaharkan teras gemunggal jadi batu yang mentah @ belum dicanai untuk dibeli oleh peminat yang bertujuan untuk menjalankan perniagaan menjual batu permata teras gemunggal jadi batu.

Atas permintaan itu saya ingin memaharkan sedikit daripada koleksi teras gemunggal jadi batu yang saya miliki untuk tujuan tersebut. Seketul teras gemunggal jadi batu ini boleh dicanai menjadi paling kurang 20 biji permata saiz L. Mahar yang diberikan adalah istimewa untuk penjual mendapatkan keuntungan peribadi. Sila SMS saya bagi tujuan mahar. Buat masa ini saya hanya ingin memaharkan 3 ketul yang telah dipilih bagi tujuan tersebut. Baki yang lain adalah untuk tujuan mahar peribadi kepada peminat blog kayudanteras.

No comments:

Post a Comment