Monday, July 27, 2009

Teras Gemunggal/Kelor jadi batu

{ 1 biji telah dijual }

Koleksi terbaru adalah teras gemunggal jadi batu...Maha Suci ALLAH yang telah menjadikan pelbagai ciptaanNya dengan segala jenis keistimewaan. Subhanallah.

Teras gemunggal/kelor jadi batu ini adalah asli dan diperolehi dari sebuah gua di Semenanjung Malaysia. Orang yang memperolehinya bukan calang-calang orang yang sudah biasa dalam bab-bab meneroka gua dan hutan berseorangan.

Selain daripada kelebihan teras gemunggal/kelor yang biasa kita perolehi..teras jadi batu ini juga berguna semasa diri sendiri atau orang lain ketika sakit kepala. Dimana teras batu ini dikatakan seakan menghisap jika diletakkan ditempat sakit dan akan jatuh selepas sakit kepala hilang. Ini dinyatakan oleh seorang pembeli yang telah mendapatkan teras batu ini. Wallahu'alam.

Secara logiknya untuk mendapatkan teras gemunggal/kelor menjadi batu ini amatlah susah dan bukan semua orang boleh menjumpainya. Stok yang saya perolehi adalah terhad kepada 2 biji sahaja (saiz 1.9cm X 1.2cm) dan ingin dimaharkan dengan harga RM 200.00 termasuk pos untuk Malaysia sahaja.

No comments:

Post a Comment