Tuesday, August 23, 2011

:: Tawaran Istimewa Ramadhan :: Permata Tanduk Kambing Gurun Jadi Batu

tanduk kambing gurun
2, 3 dan 4 dari kanan (bawah) dan atas kanan telah ditebus

Koleksi fosil tanduk kambing gurun kami untuk dimaharkan sempena Ramadhan. Tanduk kambing gurun koleksi kami ini pernah difitnah sebagai fosil batu karang didalam laut oleh sebuah blog. Kami hanya berserah kepada peminat blog untuk mempercayainya kerana semua peminat blog yang membeli permata ini mempunyai respon yang baik dan positif sebagaimana disebutkan didalam kitab tua.

Tentang keaslian fosil tanduk kambing gurun ini kami hanya mampu bersumpah diatas nama ALLAH swt, Muhammad Rasulullah saw dan Al Quran sebagai jaminan keasliannya. Hanya guru yang mahir dalam bidang tanduk akan dapat mempastikan akan kesahihan ini. Jadi rujuklah kepada mereka yang berkenaan.

Pengalaman peminat yang menebus ialah fosil ini dengan izin ALLAH swt dapat digunakan untuk ikhtiar batu karang didalam tubuh (dengan kaedah Islam), boleh digunakan untuk ikhtiar penyakit misteri dan sebagainya. Cara penggunaan dan pemakaian akan diberikan. Untuk dimaharkan dengan tawaran Ramadhan RM130 sebiji tidak termasuk kos penghantaran.
** Terima kasih En Zaki, Shah Alam **

** Terima kasih En Salahuddin, Sarikei **** Terima kasih Hamba ALLAH, KL **
** Terima kasih En Mustafa, Singapura **



No comments:

Post a Comment