Friday, May 27, 2011

:: Koleksi Permata Misteri dan Rare :: Batu Harimau Belang (Telah ditebus)


Koleksi terbaru yang kami perolehi dengan izin ALLAH swt adalah permata batu harimau belang. Terdapat 3 nama bagi batu ini tetapi kami telah mengambil jalan selamat bagi mengelakkan fitnah dengan menamakan batu harimau belang. Diperolehi secara istimewa oleh insan istimewa dengan cara perolehan juga istimewa yang tidak dapat difikir oleh hukum akal. Dikatakan permata batu harimau belang ini hanya dapat diperolehi 1 dalam 100, 000.

Terdapat rupa harimau belang cukup sifat didalam batu tersebut dan dibahagian belakang seakan kulit harimau didalamnya. Batu harimau ini bukanlah batu masak atau proses dan kami secara jujur hanya boleh bersumpah atas nama ALLAH, Rasulullah dan Al Quran bagi membuktikan bahawa ianya adalah asli. Peminat bolehlah menguji keaslian batu ini bagaimanapun pengujian hanyalah untuk ahli yang mempunyai ilmu hikmah sahaja.


Batu ini mempunyai khasiat yang teramat banyak dan antara khasiat alami yang diciptakan oleh ALLAH swt bagi batu ini adalah boleh dijadikan ikhtiar membuang segala saka, terkena buatan orang, penggerun dan lain-lain lagi yang tidak dapat dinyatakan bagi mengelakkan fitnah. Hanya untuk dimaharkan kepada peminat yang MAMPU sahaja untuk memiliki batu ini.
** Terima kasih Hamba ALLAH, Penang **

No comments:

Post a Comment