Wednesday, April 21, 2010

Kain Cindai Wali Asli



Ramai yang SMS saya meminta saya memaparkan kain cindai wali asli dengan gambar yang lebih jelas. Untuk tujuan itu saya sekali lagi berusaha mendapatkan gambar yang terbaik maklumlah hanya pakai kamera telepon sahaja. Paparan dan mahar yang ditawarkan adalah dalam bentuk benang yang panjangnya lebih kurang 20 - 22mm.

Tidak dimaharkan dalam bentuk kain asal (lebih kurang sejadah) kerana peminat yang berduit lebih sahaja mampu memilikinya kerana terlalu mahal (kira harga juta). Atas kesedaran untuk dimiliki sesama peminat kami telah bersetuju untuk memaharkan dalam bentuk benang daripada kain cindai wali yang asli. Pun begitu bakal pemilik bolehlah membuat ujian bakar api terlebih dahulu sekiranya tidak mempercayainya.

Tentang khasiatnya, saya tidak akan menyentuh kerana keupayaan benang kain cindai wali ini yang dianugerahkan oleh ALLAH swt melebihi jangkauan akal dan cukup sekadar tahu dan sedar bahawa dalam dunia ini terdapat secebis urat benang tidak dimakan api jika dibakar. Sudah tentu ianya mempunyai keistimewaannya yang tersendiri. Mahar MAMPU MILIK dan MAMPU BAYAR untuk semua.
** Terima kasih En Lamran, Sabah **
** Terima kasih En Mohamad Hanif, Jerteh **
** Terima kasih En Safian, Nilai **

No comments:

Post a Comment