Monday, June 1, 2009

Produk terkini....

Antara kayu terbaru yang akan diiklankan adalah kayu teras gemunggal/kelo yang berasal dari Sulawesi, Indonesia. Stok hanyalah terhad kepada 5 biji sahaja. Selain itu terdapat juga kayu ular cinta mani laut dan stok terhad kepada 2 biji sahaja.

Semua hasil kayu terbaru ini masih lagi diperingkat proses mencanai menjadi permata dan dijangka akan siap dalam masa 2 minggu lagi. Imej akan dipaparkan di ruangan blog ini bagi tujuan penjualan/dimaharkan. Harga akan dinyatakan kemudian. Sesiapa berminat bolehlah menghubungi saya bagi tujuan tempahan kerana stok sememangnya amat terhad.

2 comments:

  1. saya layari blog alamallah.blogspot.com jika tuan membuat perbandingan dengan kayu kayu blog ini.saya ingin mendapat pandangan tuan tentang kayu di blog tersebut supaya saya dapat membezakan antara jenis kayu..terima kasih.wassalam

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah masih ada lagi saudara seislam yang ingin mengetengahkan ciptaan ALLAH swt didalam blog. Kesemua isi dalam blog itu adalah benar cuma mungkin sesetengah tempat memanggilnya dengan nama yang lain. Kebanyakan jenis kayu yang dipaparkan adalah mengikut hukum alam dan ilmu kayu yang setepatnya.

    ReplyDelete