Wednesday, October 12, 2011

:: Koleksi Permata Baru :: Permata Kristal Quartz (Clear)


Permata ini didalam kategori batu kristal. Kristal quartz ini mempunyai kejernihan yang amat baik dimana menunjukkan tranperen bila diletakkan diatas sesuatu barangan dan juga boleh dilihat seakan kanta pembesar. Mengikut orang-orang lama cara kampung batu kristal pada asalnya merupakan air yang lama-kelamaan bertukar menjadi keras dan berbentuk batu yang jernih. Ini terbukti kebanyakkannya diperolehi didalam bukit-bukit maupun didalam tanah yang kedalaman melebihi 7 kaki.

Menurut kajian sains batu ini mempunyai keupayaan alami untuk:
Uses: enhances the crystalline properties of blood, body and mind, powerful transmitter, amplifies/directs thought forms, healing and energy balancer, promote clarity, attunes one to higher self, removes negative energy, amplifies thought forms, focuses, stores, transforms, energies, great for meditation, record keeper. All Chakras.

Untuk dimaharkan kepada sesiapa yang berminat dengan mahar RM80 sebiji (tidak termasuk pos) dan terhad untuk dua biji ini sahaja. Boleh ditempah bersama ikatan cincin ataupun sekadar memiliki permata sahaja.

No comments:

Post a Comment